[Fanda] Zvuky do MS Office 2007

Pátek Srpen 7 11:26:33 CEST 2009

> nabídlo mi to zrovna nedávno také tyto zvuky stahnout a instalovat,
> tak jsem to udělal a zahlásilo to ... nekompatibilitu Office2007

Tak ještě jednou: Jaký soubor si prosím stahoval? "Doplněk pro sadu
Office 2003, Office XP a Office 2000: Zvuky sady Office" nebo "Office
Add-in: Office Sounds"? Oba se jmenují Sound.exe, český při instalaci
do Office 2007 hlásí nekompatibilitu, anglický normálně funguje, včera
jsem to vlastnoručně dvakrát zkoušel...

Ahoj

Michal