[Fanda] Zvuky do MS Office 2007

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Srpen 7 11:20:44 CEST 2009

Ahoj, všichni,
tak to jsem asi výjimka - zkusil jsem - nabídlo mi to zrovna nedávno také
tyto zvuky stahnout a instalovat, tak jsem to udělal a zahlásilo to, i přes
ujištění na stránkách Microsoftu, že jde o nekompatibilitu Office2007 a
těchto zvuků, takže budu hotl výjimka, přežiju to, ale spíše čím to? Mám
WinXP, zkoušel jsem v office2007 Home Editon.
Obrátil se na mě i Pepa Hlavinka - ty zvuky se špatně stahují - je tam možná
neozvučené tlaíčítko Stahnout - případně Vám ten soubor stahnu a možná to
¨znovu zkusím. Jsem zvědav i jak uspěje Pepa, který nám dá vědět. Mohu to
případně vyzkoušet i v plné verzi Office2007.
Miloš