[Fanda] Zvuky do MS Office 2007

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Čtvrtek Srpen 6 21:03:52 CEST 2009

Zdravím. A jak bych si tam ty zvuky mohl dosadit? Mně se totiž zatím nic
nepřehrává.
Vojta.
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 06, 2009 8:43 PM
Subject: Re: [Fanda] Zvuky do MS Office 2007

> Zvuky pro Office 2007 prý existují jen pro anglickou verzi

Ne-e, správně to je maličko jinak: Pro Office 2007 lze použít pouze
anglická verze instalace zvuků, která však funguje i českou verzí
Office -- vyzkoušeno na desítkách počítačů, které dodává GALOP...

Odkaz pro stažení je:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=c8bb981d-2a23-4d1a-8310-457c733be290

Hezký den.

Michal Jungmann