[Fanda] Zvuky do MS Office 2007

Čtvrtek Srpen 6 20:43:55 CEST 2009

> Zvuky pro Office 2007 prý existují jen pro anglickou verzi

Ne-e, správně to je maličko jinak: Pro Office 2007 lze použít pouze
anglická verze instalace zvuků, která však funguje i českou verzí
Office -- vyzkoušeno na desítkách počítačů, které dodává GALOP...

Odkaz pro stažení je:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=c8bb981d-2a23-4d1a-8310-457c733be290

Hezký den.

Michal Jungmann