[Fanda] Outlook Express a maximalizování.

Eduard Sekela e.sekela na tiscali.cz
Čtvrtek Srpen 6 12:11:03 CEST 2009

Zkus ALT  MEZERNÍK a maximalizuj outlok hned po  najetí a pak by již zprávy
měly bíti maximalizovaný-
Eduard Sekela Štěrkoviště 1293
Skype: eda1510,pevná lin. 577 925 501
mob: 603 475 089 mob: 776 200 373
E-meil: e.sekela na tiscali.cz
----- Original Message -----
From: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 06, 2009 10:32 AM
Subject: [Fanda] Outlook Express a maximalizování.

Dobrý den přeji všem,

já mám následující problém. Mám Outlook Express, jen nevím jaká je to verze.
Notebook mám od února a nedávno jsem si nechala zřídit internet od UPC a
používám ho nyní na notebooku. Na stolním počítači můj problém, o němž chci
psát se nevyskytoval. Já kdykoli chci psát nějaký mail a stisknu CTRL+R, tak
mi nejde psát do doby, dokud nestisknu ALT+mezerník a nevyhledám
maximalizovat. Když toto všechno udělám, mohu pak normálně psát mail. Když
dám ale CTRL+N jako nová zpráva, zde to nemusím maximalizovat. Mám
screenreader Winmonitor verzi 1.9.13 a mně jde o to, kde je problém a jak to
udělat a vyřešit, abych při každé odpovědi na něčí mail nemusela
maximalizovat. Abych mohla rovnou psát, jak jsem byla zvyklá. Můžete mi
prosím někdo poradit co s tím a kde to případně nastavit? Mockrát děkuji,
srdečně zdravím. Martina Ribárová.