[Fanda] Padani Internet exploreru 7

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 6 11:54:32 CEST 2009

Odpovím si sám výňatkem z nápovědy Inernet Exploreru 8:
 Proč se některé weby v aplikaci Internet Explorer 8 nezobrazují správně?

Webové stránky navržené pro dřívější verze aplikace Internet Explorer se v
aktuální verzi nemusí zobrazovat správně. Vzhled stránky v aplikaci Internet
Explorer však můžete často vylepšit pomocí nové funkce nazvané *Kompatibilní
zobrazení*.

Při zapnutí funkce Kompatibilní zobrazení se prohlížená webová stránka
(stejně jako ostatní webové stránky v doméně tohoto webu) bude zobrazovat
tak, jako byste používali předchozí verzi aplikace Internet Explorer.

Zapnutí funkce Kompatibilní zobrazení v aplikaci Internet
Explorer<mk:@MSITStore:C:\WINDOWS\Help\iexplore.chm::/IE_using_ie7_emulation_IT.htm#>

   1. Spusťte aplikaci Internet Explorer.
   2. Klikněte na tlačítko *Nástroje* a pak na příkaz *Kompatibilní
   zobrazení*.

Pokud aplikace Internet Explorer rozpozná webovou stránku, která není
kompatibilní, na panelu Adresa se zobrazí tlačítko Zobrazení kompatibility .
Chcete-li tlačítko Kompatibilní zobrazení aktivovat nebo deaktivovat,
klikněte na tlačítko *Kompatibilní zobrazení* .

Od této chvíle, kdykoliv tento web navštívíte, bude zobrazen v režimu
Kompatibilní zobrazení. Pokud bude web aktualizován, aby se v aktuální verzi
aplikace Internet Explorer zobrazoval správně, bude funkce Kompatibilní
zobrazení automaticky vypnuta.

 Poznámky

   - Ne všechny problémy se zobrazováním webů jsou způsobeny
   nekompatibilitou prohlížeče. To, jak bude webová stránka zobrazena, může být
   ovlivněno přerušeným připojením k internetu, intenzivním provozem nebo
   chybami webu.