[Fanda] Outlook Express a maximalizování.

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Srpen 6 10:51:31 CEST 2009

Ahoj!
Nainštaluj si program Autosizer, ktorý sa už postará o to, aby okno programu
bolo vždy maximalizované..
Prípadne ho môžem poslať.
Peter

----- Original Message -----
From: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 06, 2009 10:32 AM
Subject: [Fanda] Outlook Express a maximalizování.

Dobrý den přeji všem,

já mám následující problém. Mám Outlook Express, jen nevím jaká je to verze.
Notebook mám od února a nedávno jsem si nechala zřídit internet od UPC a
používám ho nyní na notebooku. Na stolním počítači můj problém, o němž chci
psát se nevyskytoval. Já kdykoli chci psát nějaký mail a stisknu CTRL+R, tak
mi nejde psát do doby, dokud nestisknu ALT+mezerník a nevyhledám
maximalizovat. Když toto všechno udělám, mohu pak normálně psát mail. Když
dám ale CTRL+N jako nová zpráva, zde to nemusím maximalizovat. Mám
screenreader Winmonitor verzi 1.9.13 a mně jde o to, kde je problém a jak to
udělat a vyřešit, abych při každé odpovědi na něčí mail nemusela
maximalizovat. Abych mohla rovnou psát, jak jsem byla zvyklá. Můžete mi
prosím někdo poradit co s tím a kde to případně nastavit? Mockrát děkuji,
srdečně zdravím. Martina Ribárová.

http://www.eset.sk