[Fanda] Outlook Express a maximalizování.

Čtvrtek Srpen 6 10:50:18 CEST 2009

Ahojky,
skús si to okno kde stojíš v zozname správ ručne roztiahnuť. Keď dáš alt
medzerník a nájdeš položky minimalizovať a maximalizovať je tam aj položka
veľkosť. Keď dáš na ňu enter, šípkami môžeš okno roztiahnuť smerom hore dolu
do prava a do ľava. Vezmiu si niekoho na to, kto vidí a trošku to okno
roztiahnite ručne, potom ti to už robiť nebude. Môžeš to na slepo skúsiť aj
sama. Tebárs pár krát šípku dole, pár krát šípku do ľava a tak ho natiahneš.
Skús a uvidíš, prípadne niekto nech ti pomôže kto bude vidieť aké to okno
je.
Božka
KONTAKTY:
WEB: luthy.webranet.sk
RSS: http://luthy.webranet.sk/feed/
TWITTER: www.mikroblog.cz/luthy
ICQ: 215367859
SKYPE: boziatko
MAIL: gogolakova na nextra.sk
----- Original Message -----
From: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 06, 2009 10:32 AM
Subject: [Fanda] Outlook Express a maximalizování.

Dobrý den přeji všem,

já mám následující problém. Mám Outlook Express, jen nevím jaká je to verze.
Notebook mám od února a nedávno jsem si nechala zřídit internet od UPC a
používám ho nyní na notebooku. Na stolním počítači můj problém, o němž chci
psát se nevyskytoval. Já kdykoli chci psát nějaký mail a stisknu CTRL+R, tak
mi nejde psát do doby, dokud nestisknu ALT+mezerník a nevyhledám
maximalizovat. Když toto všechno udělám, mohu pak normálně psát mail. Když
dám ale CTRL+N jako nová zpráva, zde to nemusím maximalizovat. Mám
screenreader Winmonitor verzi 1.9.13 a mně jde o to, kde je problém a jak to
udělat a vyřešit, abych při každé odpovědi na něčí mail nemusela
maximalizovat. Abych mohla rovnou psát, jak jsem byla zvyklá. Můžete mi
prosím někdo poradit co s tím a kde to případně nastavit? Mockrát děkuji,
srdečně zdravím. Martina Ribárová.