[Fanda] Outlook Express a maximalizování.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Čtvrtek Srpen 6 10:32:24 CEST 2009

Dobrý den přeji všem,

já mám následující problém. Mám Outlook Express, jen nevím jaká je to verze. Notebook mám od února a nedávno jsem si nechala zřídit internet od UPC a používám ho nyní na notebooku. Na stolním počítači můj problém, o němž chci psát se nevyskytoval. Já kdykoli chci psát nějaký mail a stisknu CTRL+R, tak mi nejde psát do doby, dokud nestisknu ALT+mezerník a nevyhledám maximalizovat. Když toto všechno udělám, mohu pak normálně psát mail. Když dám ale CTRL+N jako nová zpráva, zde to nemusím maximalizovat. Mám screenreader Winmonitor verzi 1.9.13 a mně jde o to, kde je problém a jak to udělat a vyřešit, abych při každé odpovědi na něčí mail nemusela maximalizovat. Abych mohla rovnou psát, jak jsem byla zvyklá. Můžete mi prosím někdo poradit co s tím a kde to případně nastavit? Mockrát děkuji, srdečně zdravím. Martina Ribárová.