[Fanda] Pristup odepren

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Středa Srpen 5 21:30:46 CEST 2009

Zdar, tak sem to zkusil, vodškrtnul sem archivaci a indexování, a když sem
dal ok, tak mi to řeklo... hádej co? :D Přístup odepřen. :D
Tom

----- Original Message -----
From: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 05, 2009 9:14 PM
Subject: Re: [Fanda] Pristup odepren

Zdravím Tomáše a ostatní,
asi Tě to napadlo, ale z vlastní zkušenosti vím, že člověk mnohdy bádá
nad problémem bůhví jak složitě a nakonec to bude v nějaké banalitě,
takže podíval jsi se přes ALT+ENTER do vlastností toho adresáře, zda se
tam nezaškrtl nějaký z atributů?
Mně se kdysi tohle stávalo po kopírování zazálohovaných dokumentů z CD.
Soubory také nešly otevírat, ale už se mi to hodně dlouho nestalo, takže
si nevybavím, který z těch atributů to dělal, možná, že to byl nějaký
pro archivaci dat. jen vím, že stačilo vlézt do vlastností těch daných
souborů či složky a atributy odškrtat.
Martin.

http://www.nod32.cz