[Fanda] Program na rapidshare

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Středa Srpen 5 19:35:36 CEST 2009

Přátelé,znáte někdo nějaký blind friendly prográmek,který by umožňoval
podotýkám freeuserům na rapidshare stahovat samostatně soubory po těch
patnácti minutách?Myslím automaticky tak,že se to samo po patnácti minutách
spustí.Mám jednoho kamaráda,kterému když jsem dal jeden program,co se musí
doozvučit nebo tam není vše ozvučené,nějak tomu nerozumí,proto se ptám i
zde,jestli nemáte něco na jednodušší bázy.Snažil jsem se i googlovat,ale
našel jsem jen freerapiddownloader a ten opravdu blind friendly vůbec
není.:)Moc děkuji za případné odpovědi.S přátelským pozdravem a přáním
krásného dne
Lukáš Kakara