[Fanda] Pristup odepren

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Středa Srpen 5 18:48:23 CEST 2009

Zdar, jo, namontovat disk do boxu a napojit na booka, to mě taky teď
napadlo, zkusim to a pokud ani to nepomůže, najdu si někde ten Unlocker.
Díky.
Tom
----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 05, 2009 5:25 PM
Subject: Re: [Fanda] Pristup odepren

Ahoj Tom!
Skús použiť Unlocker a hned zistíš ktorý program Ti to blokuje, ale aj
dokážeš prekopírovať niekde inde, alebo premenovať.
Windows občas vyvádza takéto veci bez udania dôvodu. Už som sa s tým stretol
viackrát, ale zatial sme nedošli na príčinu tohoto javu. Inak najistejší
spôsob ako vykopírovať hocičo z disku, je jeho pripojenie na iný počítač a
získaš plné prístupové práva.
Najlepšie sa mi pri tom osvedčila redukcia IDE/ SATA/USB, ktorú pripojíš na
disk v danom počítači, samozrejme aj s napájaním.
Peter