[Fanda] XMPP jabber.

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Středa Srpen 5 12:10:51 CEST 2009

Dobrý deň,
Prepáčte, ešte si dovolím k tematike jabber doplniť odkaz na blog, ktorý
vznikol za cieľom popularizácie jabberu a cielene na ňom vychádzajú
články, ktoré by mohli používateľom pomôcť zorientovať sa vo všetkých
možnostiach jabberu a rozdieloch o proti iným možnostiam okamžitej
komunikácie.
Adresa blogu je: http://jabber.blog.zive.cz/
Pre zaujímavosť ešte pridávam odkaz na rozhovor s jedným z
predstaviteľov najväčšej jabber platformy v Čechách:
http://www.30minut.cz/jan-pinkas-hlavni-prednosti-jabberu-je-moznost-svobodneho-vyberu/
PV

Dňa 5.8.2009 12:02, Peter Vágner  napísal: