[Fanda] program skype hrozí mu kolaps

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Středa Srpen 5 09:31:49 CEST 2009

Zdravím. Kdyby i přestali skype vyvíjet, ale byla třeba jen čtyřka, nebo i
kdyby i zakázali čtyřku a dali jenom 3.8, tak by mi to ani tak nevadilo, že
by se skype nevyvíjel.
Vojta.
----- Original Message -----
From: "Peter Vágner" <pvdeejay na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 05, 2009 9:18 AM
Subject: Re: [Fanda] program skype hrozí mu kolaps

No ja celý tento zmätok okolo skype chápem ako ďalší pokus o propagandu.
Predstavte si napr. že by padol twitter, ICQ. Rovnako je to aj so skype.
Ľudia sú na tieto služby tak namotaní, že už len z reklám na webe a v
klientoch sú autori schopní niečo vydupať, čo by mohlo aspoň postačiť na
prevádzku, keď už nie aj na rozvoj.

Tu ľudia nedá mi nepripomenúť, že je čaro služieb ako je email, ktorý je
necentralizovaný a keď hovoríme o okamžitej komunikácii tak XMPP Jabber.

PV

Dňa 4.8.2009 19:14, Jaromír Vít  napísal: