[Fanda] program skype hrozí mu kolaps

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Středa Srpen 5 09:18:40 CEST 2009

No ja celý tento zmätok okolo skype chápem ako ďalší pokus o propagandu.
Predstavte si napr. že by padol twitter, ICQ. Rovnako je to aj so skype.
Ľudia sú na tieto služby tak namotaní, že už len z reklám na webe a v
klientoch sú autori schopní niečo vydupať, čo by mohlo aspoň postačiť na
prevádzku, keď už nie aj na rozvoj.

Tu ľudia nedá mi nepripomenúť, že je čaro služieb ako je email, ktorý je
necentralizovaný a keď hovoríme o okamžitej komunikácii tak XMPP Jabber.

PV

Dňa 4.8.2009 19:14, Jaromír Vít  napísal: