[Fanda] outlook

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Srpen 4 12:23:19 CEST 2009

Takhle na dálku to je těžké poradit:
1. funguje internet?
2. funguje seznam.cz? možná se tam jít podívat z webu
3. fungují jiné účty v Outlooku?
4. nechce reindexovat složky - je dobré to občas dát - jmenuje se to
komprimace složek a je to tuším v Souboru
5. mohl se poškodit právě soubor, v kterém jsou tato data - možná zkusit
jiný poštovní program
Nechat opravit Outlook Express - ale tuto radu nechám na jiných - snad z
instalace Internet Exploreru, já zálohuji celý systém a když se něco
takového stane, obnovím to - zrovna minulý týden jsem si koupil výborný
zálohovací program Acronis - za 1100 Kč nebo v balíčku s programem pro
správu disku za 2000 Kč. A samozřejmě dosud jsem používal AOS od Adaptechu.
Mkiloš