[Fanda] Ukládání záložek ve firefoxu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Srpen 4 12:11:10 CEST 2009

Honzo, nikdy jsem to tady ve FireFoxu nedělal, ale vypadá to, že to je menu
Záložky - Knihovna záložek - tam je seznam záložek a jejich skupin,
zorientuj se tam, postav se na tu, s kterou chceš pracovat - je to rozděleno
na panel složek a odkazy jsou ve vedlejším panelu, takový typ průzkumník,
dostaneš se tam tabulátorem a jdi do tlačítka Spravovat - tedy Alt+S,
rozevře se menu a z něho si vyber příslušnou operaci - ale jde to i
klávesově - například vymazat Delete. Pokud chceš záložku nebo skupinu
přejmenovat, jdi do políčka Název - Alt+N v okně dole - když si to obejdeš,
zjistíš, že tam je i pole Adresa - Štítek - to nevím, k čemu je ... to by
byla zase moje otázka.
Pozor také, aby ses dobře zorientoval v těch záložkách, protože asi nejvíce
tě bude zajímat Nabídka záložek - pod ní je pak skupina Záložky
naimportované z Internet Exploreru, pokud jsi to udělal. Jiné záložky jsou v
Personal Toolbar, jiné v Liště záložek a další skupiny jako
nejnavštěvovanější nebo naposledy přidané - rozbaluje se a zabaluje -
doprava - doleva - případně to můžeme probrat na Skype soukromě. Miloš