[Fanda] Ukládání záložek ve firefoxu

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Úterý Srpen 4 11:34:43 CEST 2009

Ahoj,

V profilu je malá zrada nelze v něm upravit stránky, které jste si vložili
do záložek jako tomu je v ie. O to mi jde hlavně jak upravovat  a
pročišťovat stránky vložené v záložkách. Například mám v záložkách stránku,
kterou už nepotřebuju nebo chci stránky knihoven kde jsem registrovanej do
složky knihovny. Jak Mám postupovat? Ve článku, na který poslal pan Valůšek
odkaz jsem tuto informaci nenalezl. V Internet Exploreru v oblíbených
položkách lze tyto úpravy dělat bez problémů.

Prosím byl by někdo z  fandů tak hodný a poradil mi?

Velmi Vám děkuji za vaší pomoc.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
Skype: honza-jarov
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Miloš Šmíd
Odesláno: 4. srpna 2009 10:53
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Ukládání záložek ve firefoxu

Ahoj,
k těm záložkám jedna zajímavost, pokud někdo nevíte - poékud jdete přidat
záložku z menu, FireFox se Vás vůbec nezeptá na jméno záložky a vytvoří ji z
titulku stránky, což někdy není úplně to nejlepší, protože pak nevíte, jakou
stránku máte zazáložkovanou, takže lépe je pamatovat si klávesovou zkratku
Ctrl+D - menomotechnicky do záložek. Dlouho jsem to sám nevěděl a bádal
Ctrl+nad
tím. Miloš