[Fanda] Ukládání záložek ve firefoxu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Srpen 4 10:53:21 CEST 2009

Ahoj,
k těm záložkám jedna zajímavost, pokud někdo nevíte - poékud jdete přidat
záložku z menu, FireFox se Vás vůbec nezeptá na jméno záložky a vytvoří ji z
titulku stránky, což někdy není úplně to nejlepší, protože pak nevíte, jakou
stránku máte zazáložkovanou, takže lépe je pamatovat si klávesovou zkratku
Ctrl+D - menomotechnicky do záložek. Dlouho jsem to sám nevěděl a bádal nad
tím. Miloš