[Fanda] Vytváření podpisu a zadávání rss kanálův Thunderbirtu

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Úterý Srpen 4 08:30:23 CEST 2009

Dobrý deň,
Podpis je možné pridať ku každému emailovému účtu zvlášť.
1) Z menu nástroje zvoľte Nastavenie účtov…
2) V stromovom zozname nájdete na vrchnej úrovni zoznam všetkých
emailových účtov. V každej z týchto vetiev vrchnej úrovne nájdete aj
políčko podpis príp možnosť načítať podpis zo súboru.

RSS som v TB nikdy nepoužíval, ale predpokladám, že stačí z menu súbor
zvoliť len nový -> účet a riadiť sa podľa info sprievodcu, kde namiesto
pošty nastavíte rss a vložíte konkrétnu adresu.

Momentálne to kontrolujem v Thunderbird 3 beta, na ktorý predpokladám
časom prejdete, pretože Thunderbird 2 nie je dostatočne prístupný s NVDA.

Dňa 3.8.2009 17:06, Jan Danko  napísal: