[Fanda] Nový Wintalker voice

Michal Raclavský michal.raclavsky na tiscali.cz
Pondělí Srpen 3 19:11:49 CEST 2009

Zdravím Vojtu a ostatní,
s panem Sáčkem jsem několikrát debatu měl na toto téma a vždy mi řekl, že
nechce dávat na trh meziverze atd., ale nedoufejte, že to bude ještě do
konce roku. To by mě pan Sáček hodně překvapil. Tyto informace by se určitě
dostali na web, ale  opravdu velké naděje v tomto směru nedávám. Myslím, že
můžeme být rádi, že máme takovou verzi a že je stabilní a funguje.
Michal.
----- Original Message -----
From: "Vojtěch Šmiro" <artez1 na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Cc: "Diskuse o všem možném i nemožném" <pavlac na konference.braillnet.cz>
Sent: Monday, August 03, 2009 6:47 PM
Subject: [Fanda] Nový Wintalker voice

Zdravím. Už zde toto vlákno jednou bylo, ale chtěl bych se zeptat, jestli
nevíte někdo, kdy výjde alespoň testovací verze nového Wintalker voice
údajně verze 2.0 Pan Sáček ji sliboval už v prosinci, ale když jsem chtěl v
červnu testovací verzi tvrdil mi, že má příslušné soubory, ale že mi nepošle
testovací verzi, protože to není dodělané. Kamarádovi, který je na tyto věci
expert neodepsal na žádný e-mail, takže nevím. Nevíte někdo něco o tomto
legendárním hlasu, který je/není vytvořen? Poslal jsem tento příspěvek pro
jistotu i do Pavlače, je tam více lidí a třeba i tam budou nějaké ohlasy.
Vojta.

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4302 (20090803)

http://www.eset.cz