[Fanda] Nový Wintalker voice

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Pondělí Srpen 3 18:47:08 CEST 2009

Zdravím. Už zde toto vlákno jednou bylo, ale chtěl bych se zeptat, jestli nevíte někdo, kdy výjde alespoň testovací verze nového Wintalker voice údajně verze 2.0 Pan Sáček ji sliboval už v prosinci, ale když jsem chtěl v červnu testovací verzi tvrdil mi, že má příslušné soubory, ale že mi nepošle testovací verzi, protože to není dodělané. Kamarádovi, který je na tyto věci expert neodepsal na žádný e-mail, takže nevím. Nevíte někdo něco o tomto legendárním hlasu, který je/není vytvořen? Poslal jsem tento příspěvek pro jistotu i do Pavlače, je tam více lidí a třeba i tam budou nějaké ohlasy.
Vojta.