[Fanda] Nastavenia vzhladu internetu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Srpen 3 08:19:50 CEST 2009

Ahoj, Štefane,
tato nastavení jsou v Možnostech Internetu hned na první kartě tuším Obecné
- zrovna jak na potvoru se mi nechce Explorer otevřít, padá (sedmička, takže
to nemohu skontrolovat přesně), jde o tlačítko Barvy a Usnadnění, kde je
možné zaškrtnout Používat barvy Windows, nicméně pokud používá nějaký
zvětšovák, asi je lepší si zapnout filtraci barev přímo v něm. A kde se
takové volby nacházejí ve FireFoxu?
Ne všechny verze zvětšováků podporují práci ve FireFoxu - teď zrovna zkouším
starší verzi ZoomText 9.0 s nejnovějším FireFoxem a Gmailu to při psaní dost
drhne. Jinak - pokud se jedná o poštu v Outlooku, tak by s barvami neměl být
problém, akorát s JAWSem jsou někdy při změně barvy v OUtlook Expressu
problém - nevyčítá správně, je zmatený,. Miloš
Miloš