[Fanda] NVDA a Skype4

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Srpen 3 08:07:31 CEST 2009

Dobrý deň,
Funguje aj toto kontextové menu, ale nefunguje celkom korektne.
Predpokladám, že máte skype nastavené na tzv. úsporné zobrazenie.
Po štarte skype, keď prepnete z úsporného zobrazenia na východzie
zobrazenie a naspäť na úsporné zobrazenie, toto menu zmení svoje
chovanie a bude prístupné.
Nevýhody sú, že ľudia z vývoja skype asi zatiaľ túto vec
neidentifikovali aj napriek tomu, že poznám ľudí, čo sa pokúšali na to
upozorniť a že je tento úkon treba urobiť vždy po spustení skype.

PV

Dňa 1.8.2009 13:50, GARAI Csaba  napísal: