[Fanda] Nastavenia vzhladu internetu

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Srpen 2 18:47:18 CEST 2009

        Milí priatelia,

  môj slabozraký kamarát si dal zaviesť internet. V systéme windows XP Pro používa kontrastné zobrazenie biele písmo na čiernom podklade ale toto nastavenie systému sa samozrejme neuplatňuje na webových stránkach a on má teraz problém na ne vidieť. Ja som úplne nevidiaci teda s nastavovaním vzhľadu nemám skúsenosti. Mohli by ste mi poradiť ako ho usmerniť, či je možné vzhľad stránok nejako upraviť, či je lepšie za týmto účelom odporučiť mu radšej firefox oproti ie ktorý má teraz a či je niečo podobné možné aj v pošte a ak áno, kde to nastaviť?

     S vďakou

      Štefan Kiss