[Fanda] Instalace z virtuální mechaniky

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Neděle Srpen 2 12:38:56 CEST 2009

Já mám odzkoušeno na jedné hře to, že pokud to chce druhé medium a je tam
ok, tak jsem najel na ten obraz druhého cd dal mount virtual clonedrive a
instalátor si to pak našel sám a instalace pokračovala.

Zdenek
----- Original Message -----
From: "Jiří Stojaník" <stojanik.jiri na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, August 02, 2009 12:19 PM
Subject: Re: [Fanda] Instalace z virtuální mechaniky

Ahoj Luky,
no, je jasné, že je to individuální, dle toho, co budeš instalovat. Většinou
je to tak, že si vytvoříš 2 mechaniky a jakmile instalačka požádá o vložení
druhého disku, měla by se Ti objevit i cesta k souboru, který instalačka
potřebuje, např. f:\disk2. Pokud víš, že jsi první mechaniku měl právě disk
f, druhou budeš mít na disku g, tak stačí změnit f na g a měla by si to
instalačka sama najít. Horší je případ, kdy se objeví pouze vložte druhý
disk a objeví se pouze ok, v tom případě to dle mého názoru nejde, ale
záleží na instalaci a programu jako takovém. S pozdravem Jiří Stojaník.