[Fanda] Zjisteni, co se aktualizovalo na nejake strance

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Pátek Únor 29 23:33:53 CET 2008

Dobrý večer,
RSS není vázáno na konkrétní program, jedná se o mechanismus, pomocí
kterého můžete přijímat novinky z tzv. RSS kanálů(dnes jsou již
vestavěny ve většině redakčních a blggerových systémů).  Například,
existují pluginy pro Firefox atp.
Já osobně jsem svého času používal docela BlindFriendly program
FeedReader, který mi naprosto vyhovoval.

M*

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz