[Fanda] Zjisteni, co se aktualizovalo na nejake strance

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pátek Únor 29 22:06:02 CET 2008

Dobrý den,

doporučuji přejít na RSS čtečku a odebírat RSS kanál příslušné stránky.
Slušné websajty mají sekci novinek, kam jsou umisťovány nové příspěvky a
blogy lze prohledávat podle data zveřejnění. Další možností je si vždy
při návštěvě stránku archivovat a při aktualizaci si nechat nový obsah
porovnat utilitou typu diff - ale to je pro hodně pokročilé.

Zdraví

Tomáš Valůšek