[Fanda] jeste k esetu

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Pátek Únor 29 09:11:07 CET 2008

Zdravím,

Ano jenže tato aktualizace se všem uživatelům nabídne sama, až v květnu. Jde
o aktualizaci programových konponet. Pokud Si novou aktualizaci tak je
kestažení nastránkách společnosti Eset software sro.

Stránky esetu:
http://www.eset.cz-----Original Message-----

Odkaz kestažení sekce komerční soubor pro Wistu a XP se jmenuje:
eav_nt32_csy.msi

Soubor pro starší verze Windows

Se jmenuje:
nd98czst.exe

S pozdravem

Jan Danko
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Jiří Hloch
Sent: Friday, February 29, 2008 8:56 AM
To: fanda na Tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: [Fanda] jeste k esetu

Zdravím, měl jsem dojem, že program se aktualizuje automaticky, mám pocit,
že starý nod 32 se mi i novější verze nabídnul sám. Takže tady nefunguje to,
co třeba v skype, že v menu nápověda přejdu na stáhnout nejnovější
aktualizaci a mám vystaráno?  Zdraví J.Hloch

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2910 (20080228)

http://www.eset.cz