[Fanda] Windows Media Player?

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Pátek Únor 29 07:00:09 CET 2008

Zdravím,

Ono je, myslím celkem jedno, kterou verzi aplikace "Windows  media player"
máte, no budu vycházet z předpokladu, že zřejmě verzi 10 nebo 11. Ta
poslední 11 je skutečně trochu i s "Jawsem" problematičtější, ale postup by
byl myslím následující.

Po otevření zadejte v menu položku zobrazit tj. klávesová skratka "Alt +z".
Šipkami zvolte volby zobrazení, tam zvolte ski n "Clasic", (ten název je
trochu delší, no nechce se mi to vypisovat, nato přijdete). Pak by mohlo být
celkem obtížné opustit menu, proto zadejte kláves. skratku "CTRL +2" čímž se
dostanete už do klasického zobrazení, které jste si právě zvolil v nabídce
"volby zobrazení", a toto zobrazení by měl přehrávač vykazovat pak už i při
každém otevření. Ovšem může se stát, že třeba při přehrávání některých
rozhlasových stanic Player načte i webový obsah, v takovém případě se znovu
otevře v onom úplném a pro nás komplikovanějším zobrazení. Pak by ale mělo
už stačit jen zadat kláves. skratku "CTRL +2" a jste znovu v klasickém
zobrazení.

Pro některé případy práce s přehrávačem je, myslím, ale i vhodnější používat
úplné zobrazení, kde všechny dostupné funkce prakticky nalézáte tlačítkem
"tab popř. shift +tab", vlastně se po nich posunujete a potvrzujete
mezerníkem. Do úplného zobrazení z klasického se přepnete skratkou "CTRL
+1".

S přáním vydařeného pátečního dne,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414