[Fanda] avg 8.0

Pátek Únor 29 06:56:23 CET 2008

Zdravím,
avg jsem si zkusil nainstalovat a funguje bez problémů co se týče chodu
programu. Bohužel, chci upozornit, že má úplně jiný vzhled než avg 7.5, na
kterou jsme byli zvyklí. Je samozřejmě příliš grafické, spousta věcí se musí
dělat přes myš. Snažím se s technickou podporou řešit, jakým způsobem to
alespoň trochu spřístupnit pro screenreadery. Neříkám, že se s tím pracovat
nedá, ale je to hodně těžkopádné. Např. v předchozí verzi se úplně bezvadně
ovládal firewall, v této verzi už bohužel screenreader nevyčte ani aplikaci
nebo službu, jestli je povolena nebo zakázána. Zatím jsem to testoval s
Winmonitorem verze 1.9.6, s jawsem jsem to ještě nezkoušel. Ale snad se
dobereme nějakého řešení. Pro pana Nováka: odinstaloval jste korektně
předchozí verzi avg? Korektně myslím přes ovládací panely, přidat nebo
odebrat programy? V tom by mohl být teoreticky problém. Byl jsem upozorněn
technickou podporu, že se musí nutně odinstalovat předchozí verze avg. S
pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "David Novák" <david1.novak na tiscali.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 28, 2008 10:12 PM
Subject: [Fanda] avg 8.0

Ahoj zdravim všechny na konferenci.
rád bych se vás chtěl zeptat kdo používá antyvyrový systém avg. ta bych se
chtěl zeptat jestli ti zvás co máte avg jestli jste si už nainstalovali
novou verzi avg 8.0. já jsem si ji dnes nainstaloval a nastal mi problém při
otevření nainstalované aplikace avg 8.0 nevim čim to může být.    problém
zní.      v aplikaci avg user interface došlo k problému a je třeba ji
zavřít. omlouváme se za vzniklé potíže. je možné že informace se kterými
jste pracovali budou straceny.    ale zajímavé je že si avg verzi 8.0
instaloval můj kamarád který používá windows eyes a jemu funguje. nevim včem
může být problém. jen vás moc prosim skuste si nainstalovat tuto verzi avg
8.0 a dejte mi na soukromo vědět jestli vám šlape jak má. prosim pište na
david1.novak na tiscali.cz. moc krát díky david novák.