[Fanda] dotaz k esetu

petra Lásková petra.laskova na tiscali.cz
Pátek Únor 29 06:46:54 CET 2008

Zdravím, co máte na mysli pod pojmem textový režim?

----- Original Message -----
From: "jan Danko" <jan.dank na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 28, 2008 9:38 PM
Subject: Re: [Fanda] dotaz k esetu

Zdrvím

Ten článek jsem posíl já zprávně přeposílal jsem mail, který mi přišel.

Je na stránkách eset.cz v sekci komerční.

Jen opravím Zdeňka Drahoňovskýho jde o verzi 3.0.642 nikoliv 3.0.641.

Doručenky jsou tam upraveny bohužel není k dispozici textový režim.

Tato nová verze existuje i pro uživatele starších Windows 98.
Více informací najdete na stránkách Esetu v sekci komerční a odkazu
changelog.

S Pozdravem

J D