[Fanda] avg 8.0

David Novák david1.novak na tiscali.cz
Čtvrtek Únor 28 22:12:06 CET 2008

Ahoj zdravim všechny na konferenci.
rád bych se vás chtěl zeptat kdo používá antyvyrový systém avg. ta bych se chtěl zeptat jestli ti zvás co máte avg jestli jste si už nainstalovali novou verzi avg 8.0. já jsem si ji dnes nainstaloval a nastal mi problém při otevření nainstalované aplikace avg 8.0 nevim čim to může být.    problém zní.      v aplikaci avg user interface došlo k problému a je třeba ji zavřít. omlouváme se za vzniklé potíže. je možné že informace se kterými jste pracovali budou straceny.    ale zajímavé je že si avg verzi 8.0 instaloval můj kamarád který používá windows eyes a jemu funguje. nevim včem může být problém. jen vás moc prosim skuste si nainstalovat tuto verzi avg 8.0 a dejte mi na soukromo vědět jestli vám šlape jak má. prosim pište na david1.novak na tiscali.cz. moc krát díky david novák.