[Fanda] Windows Media Player?

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Únor 28 22:12:20 CET 2008

Ozaj a ktorú verziu máš na mysli?
9 alebo 10???
Peter

----- Original Message -----
From: "Jiří Hloch" <jiri.hloch na tiscali.cz>
To: <fanda na Tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 28, 2008 8:32 PM
Subject: [Fanda] Windows Media Player?

        Zdravím vás fandové a chtěl bych se zeptat někoho z uživatelů
Windows Media Playeru jestli existuje nějaké nastavení, které je
přívětivější, než mám po nedávné instalaci tohoto programu. Nikdy jsem ho
nevyužíval, ale chtěl bych se s ním trochu sžít, popř. i v něm občas vypálit
audio cd. Hned po jeho spuštění se dostávám do menu, aniž bych stiskl alt
nebo kontext, a tam už je to hodně nepřehledné, ani po přečtení klávesových
zkratek Jawsu mi orientace nepřipadá snadnější. Moc děkuji za případné rady.
Zdraví J.Hloch