[Fanda] Windows Media Player?

Jiří Hloch jiri.hloch na tiscali.cz
Čtvrtek Únor 28 20:32:58 CET 2008

        Zdravím vás fandové a chtěl bych se zeptat někoho z uživatelů Windows Media Playeru jestli existuje nějaké nastavení, které je přívětivější, než mám po nedávné instalaci tohoto programu. Nikdy jsem ho nevyužíval, ale chtěl bych se s ním trochu sžít, popř. i v něm občas vypálit audio cd. Hned po jeho spuštění se dostávám do menu, aniž bych stiskl alt nebo kontext, a tam už je to hodně nepřehledné, ani po přečtení klávesových zkratek Jawsu mi orientace nepřipadá snadnější. Moc děkuji za případné rady. Zdraví J.Hloch