[Fanda] dotaz k esetu

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Čtvrtek Únor 28 21:38:31 CET 2008

Zdrvím

Ten článek jsem posíl já zprávně přeposílal jsem mail, který mi přišel.

Je na stránkách eset.cz v sekci komerční.

Jen opravím Zdeňka Drahoňovskýho jde o verzi 3.0.642 nikoliv 3.0.641.

Doručenky jsou tam upraveny bohužel není k dispozici textový režim.

Tato nová verze existuje i pro uživatele starších Windows 98.
Více informací najdete na stránkách Esetu v sekci komerční a odkazu
changelog.

S Pozdravem

J D
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of petra Lásková
Sent: Thursday, February 28, 2008 9:00 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: [Fanda] dotaz k esetu

Zdravím, jak tady někdo přednedávnem psal ten článek, že eset vydal novou
verzi antiviru, který řeší problémy, které byly v předchozích verzích, tak
se chci zeptat, zda-li tahle nová verze bude někdy kdispozici i na internetu
nebo nikoli, díky, Peťa L

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2909 (20080228)

http://www.eset.cz