[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCE K 10. VYROCIKONFERENCE?

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Čtvrtek Únor 28 19:54:33 CET 2008

Dobrý večer,
mě ještě tak nějak napadlo, nebylo by lepší onen sraz uspořádat někdy
později(např. o prázdninách)? Myslím, že by to bylo určitě pro řadu z
nás(hlavně z řad studentů) výhodnější a Karel už bude mít taktéž po
matuře, takže nebude mít tolik starostí....

M*

--
Martin Sukany
e-mail: sukany na braillnet.cz