[Fanda] Dotaz k uploadu v OE s Download managerem

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Čtvrtek Únor 28 19:00:32 CET 2008

Ahoj, Fandové,
nevím, zda tímto dotazem splním jakási zpřísněná kritéria na témata ve Fandovi - tím nechci provokovat, spíše se nechci proviňovat.
Má-li být naplněn formální požadavek, že se má uvést užívaný speciální software, tedy vězte, že používám Supernovu nebo ZoomText, omlouvám se za toto antré, ale po dotazu na Gmail, kdy jsem byl varován, že to sem nepatří, protože to není dostatečně slepecké, tak už si chci dávat pozor ... Možná by nebylo špatné si tuto problematiku na případném setkání Fandů objasnit a vydiskutovat ... ale to nechávám stranou.
A nyní už k dotazu samotnému:
Mám v počítači už od Adaptechu program Free Download Manager.
Když chci poslat větší přílohu - konkrétně jsem nyní posílal 3 megovou přílohu v raru (ovladač), když dám v Outlook Expressu Vložit - Soubor - je tam zapnuté podmenu, v kterém je první položkou Attach to the letter (slow) - tomu i rozumím, ale protože je nastaveno Suggest to me upload attachment a nastaveno je 1044 KB, začne se něco s připojovanou přílohou dít - objeví se idikátor průběhu. nevíte, co se děje? Posílá se tato příloha? Pakuje se ještě jednou? Připadalo mi to, že se znovu stahuje.
Tohle se samozřejmě dá zcela vypnout a bude tam normálně Vložit - Soubor, ale jistě to bude mít nějaký dobrý účel, jen bych se rád dobral významu. Tak prosím, zda víte, poraďte.
Snad, když jsem uvedl, že program byl součástí dodávky kompenzační pomůcky, přimhouří nad tímto příspěvkem oči.
Díky. Miloš