[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCEK10.VYROCI KONFERENCE?

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Čtvrtek Únor 28 17:28:09 CET 2008

Dobrý den Martine,

4. 4. je pátek.

S pozdravem

J Danko

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Martin Sukany
Sent: Thursday, February 28, 2008 11:36 AM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCEK10.VYROCI
KONFERENCE?

Já bych byl spíše pro toho 19, týden předtím už mám bohužel jedno školení a
týden poté taktéž. Toho 4.4.(nevím přesně, jak to vychází) taktéž jednu akci
mám.

M*

On Thu, 28 Feb 2008 11:25:33 +0100, jan Danko wrote

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2907 (20080228)

http://www.eset.cz