[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCEK10.VYROCI KONFERENCE?

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Čtvrtek Únor 28 15:46:53 CET 2008

Tamější školu sice neznám, ale pochybuji, že by nás ke spec. vybavení
připustili - ony jsou na to školy značně háklivé(a není se také čemu
divit)... Kdyby se jednalo o nepříliš velký počet účastníků, mohla by se
domluvit např. nějaká klubovna(skauti atp.) - většinou to vychází dost
levně.

M*

--
Martin Sukany