[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCEK10.VYROCI KONFERENCE?

petra Lásková petra.laskova na tiscali.cz
Čtvrtek Únor 28 15:13:56 CET 2008

Zdravíčko, na Hlinkách by ubytování domluvit nešlo určitě.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, February 28, 2008 3:00 PM
Subject: Re: [Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCEK10.VYROCI
KONFERENCE?

A nešlo by to domluvit na Hlinkách ve škole? Kousek na přehradu, do zoo nebo
na Výstaviště, ale hlavně tam asi budou mít vybavení se speciálními
softwary, pokud by nás na to pustili.
Případně vzít nějaké ubytování na přehradě, ale neznám - možná to tam bude
trochu dražší, ale však by se jednalo o jednu noc.
Zdraví všechny. Miloš