[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCEK10.VYROCI KONFERENCE?

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Čtvrtek Únor 28 11:36:11 CET 2008

Já bych byl spíše pro toho 19, týden předtím už mám bohužel jedno školení a
týden poté taktéž. Toho 4.4.(nevím přesně, jak to vychází) taktéž jednu akci mám.

M*

On Thu, 28 Feb 2008 11:25:33 +0100, jan Danko wrote

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)