[Fanda] vypinanie numlocku jawsom

jan Danko jan.dank na seznam.cz
Čtvrtek Únor 28 11:33:51 CET 2008

Ahoj Miloši,

Insert  mi nevadí u Jawsu to je řešno tak, že slouží jako Jaws klávesa jen
když stiskneš ins dvakrát tak mu vrátíš jeho původní funkci. Navíc mám
klávesnici, kde je insert zvlášť tam kde je klasická šestice mám home podním
velkou klávesu dýlít a na numlokem tlačítko pomocí něho se přepíná insert a
skrolog na prin screen a break pouze.  Neví někdo z Vás
K čemu je dobrá klávesa skrolog?

Díky Honza
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Miloš Šmíd
Sent: Thursday, February 28, 2008 11:01 AM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] vypinanie numlocku jawsom

Ahoj, Honzo, ahoj Fandové,
bral bych, kdyby se někde v registrech dal vypnout v šestici Insert - neštve
Vás někdy? občas sáhnu při psaní poslepu do deletu a stisknu aniž bych si to
uvědomil po Insertu a pak se divím při editaci, že mi text mizí, přepisuje
se. Neexistuje na to nějaký program? Trochu jsem to konzultoval s kolegou
informatikem a skript by na to prý asi nešel. Třeba by to pomohlo i
ostatním.
Díky.
Miloš Šmíd
Laboratoř Carolina