[Fanda] pripojenie externych diskov

Lubos Pintes lubos.pintes na orangemail.sk
Čtvrtek Únor 28 11:05:52 CET 2008

Ahoj Peter a ostatní,
Keďže sa v problematike externých diskov veľmi nevyznám, rád by som vedel:
Je rozdiel medzi externým harddiskom, tým boxom a adaptérom o ktorom tu
píšeš?
Chcel by som totiž externý disk, lebo pri rýchlom pripojení aj keď nie
som fanatik, dáta dosť pribúdajú. No a ako tak pozorujem nerozumiem
pojmom. Mám predstavu, že externý harddisk je krabička ktorú pripojím na
USB. Alebo existuje iná krabička, do ktorej strčím "normálny" harddisk?
To je ten box?