[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCE K10.VYROCI KONFERENCE?

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Únor 28 09:02:35 CET 2008

Navrhujem teda Brno napríklad v piatok, ked sa začína Tmavomodrý festival.
Peter

----- Original Message -----
From: "Karel Břinda" <brinda na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: "Fanda Konference" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 27, 2008 8:45 PM
Subject: Re: [Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCE K10.VYROCI
KONFERENCE?

Zdravím,

to je věc, kterou jsem zapomněl zmínit. Vůbec by se nemuselo jednat o Prahu.
První setkání bylo tuším v Brně (právě kvůli nesrovnatelně větší dostupnosti
pro lidi ze Slovenska) a tato varianta by se, pokud by se akce konala,
rozhodně zvažovala.

S pozdravem
---
Karel Břinda
moderátor konference

TEREZA, centrum podpory samostatného studia zrakově postižených
Katedra matematiky FJFI ČVUT v Praze
Trojanova 13
120 00 Praha 2

Telefon: 224 358 543