[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCE K 10. VYROCI KONFERENCE?

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Čtvrtek Únor 28 08:35:21 CET 2008

Ahoj, Fandové,
určitě bych se i já zúčastnil, nevadilo by mě cestovat na Moravu a navrhoval
bych spíše víkendovku. Brno by bylo fajn - škoda, že to nejde v době
Tmavomodrého festivalu, ale Olomouc je taky pěkné město a bylo by to takové
vzpomínkovější, ale určitě jsou i další města, třeba Ostrava ... asi záleží
na kontaktech a kdo se toho ujme. Bude to chtít i nějaké počítačové
vybavení.
A taky kolik bychom do toho byli ochotni vrazit - byl jsem na podzim na
konfefrenci na Čeladné v hotelu Prosper na konferenci od vysokoškolskéhop
centra Slunečníce, je to krásné ubytování, ale za tisícovku na den s
polopenzí a vybavení na pořádání takových konferencí, ale je tam i hotelový
bazének, leda, že bych chtěli sponzorsky pomoci. Kolegové ze Slunečnice by
určitě svými zkušenostmi pomohli - pořádeají tam podobné akce relativně
často.
Je možné případně využít i mnou nabízené Oázy v Hodoníně (nabízel jsem to
jako možnost srazu Pavlače při Tmavomodrém festivalu), kde je ubytování
velmi levné, blízko na Slovensko a mnoho dalších příjemných výhod ...
případně dám kontakt.
Možná by bylo lépe udělat nějakou anketu na webu, pokud to je v silách
Terezy, než takto, případně navrhnout a diskutovat i o tématech, které by
tam byly probrány. Bylo by dobré zvolit nějakou formu workshopu po
skupinách. Připadá mě, ale že chceme-li to dát dohromady do dubna, je tedy
nejvyšší čas začít. Pokud byste chtěli, organizátoři, nějak pomoci, dejte
vědět. Miloš