[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCE K 10. VYROCI KONFERENCE?

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Čtvrtek Únor 28 01:05:20 CET 2008

Jsem jeden, když už ne ze zakládajících - tak jistě ze zastaralých členů.
Mám dojem, že z toho prvního a jediného setkání v Olomouci, mám někde i
nějaké fotky.
Pochybuuju však silně o tom, že bych se zúčastnil nějakého dalšího setkání.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz