[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCE K 10.VYROCI KONFERENCE?

Karel Břinda brinda na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Únor 27 20:45:50 CET 2008

Zdravím,

to je věc, kterou jsem zapomněl zmínit. Vůbec by se nemuselo jednat o Prahu. První setkání bylo tuším v Brně (právě kvůli nesrovnatelně větší dostupnosti pro lidi ze Slovenska) a tato varianta by se, pokud by se akce konala, rozhodně zvažovala.

S pozdravem
---
Karel Břinda
moderátor konference

TEREZA, centrum podpory samostatného studia zrakově postižených
Katedra matematiky FJFI ČVUT v Praze
Trojanova 13
120 00 Praha 2

Telefon: 224 358 543