[Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCE K 10. VYROCI KONFERENCE?

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Čtvrtek Únor 28 19:51:17 CET 2008

Zdravím,
opravdu zatím nevím. My do Prahy sice jezdíme s  rodiči, ale málo, takže
zatím nevím.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Karel Břinda" <brinda na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: "Fanda Konference" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 27, 2008 7:21 PM
Subject: [Fanda] MODERATOR: MA SE KONAT NEJAKA AKCE K 10. VYROCI KONFERENCE?

Milí fandové,

jak je mnohým z vás jistě známo, naše konference funguje od roku 1998, a
slaví tedy letos úctyhodných 10 let provozu (takhle starých konferencí na
českém internetu asi moc nebude). Pamětníci, kteří již tenkrát vášnivě
diskutovali, si jistě pamatují, že k prvnímu výročí založení byl po dlouhé
diskuzi uspořádán celorepublikový sraz fandů. Nám v TEREZE tedy padá na mysl
otázka, zda by nestálo za to uspořádat něco podobného i letos, k tak
významnému jubileu (pokud budeme volit takovouto geometrickou posloupnost,
další sraz bude až za 100 let :-)). Nemám na mysli zatím nic konkrétního,
spíše se chci pozeptat, jestli by o něco podobného vůbec byl mezi vámi
zájem. Rovnou s tím poznamenávám, že by se případný termín musel vejít
maximálně do dubna (v květnu maturuji a v červnu s největší pravděpodobností
nebudu v ČR).

Diskuzi veďte v této fázi, prosím, v konferenci (nezasílejte mi návrhy zatím
soukromě), jde mi hlavně o to, zda vám to přijde jako zajímavá myšlenka, a
pokud by se tato akce opravdu pořádala, zda byste se zúčastnili.

S pozdravem
---
Karel Břinda
moderátor konference

TEREZA, centrum podpory samostatného studia zrakově postižených
Katedra matematiky FJFI ČVUT v Praze
Trojanova 13
120 00 Praha 2

Telefon: 224 358 543