[Fanda] Tvorba vysoce struktorovanych dokumentu

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Středa Únor 27 19:47:29 CET 2008

Dobrý deň,
Pridávam aj ja svoj tip na super text editor:
akelpad (http://akelpad.sourceforge.net)
Malý, rýchly, prístupný, portable, podporuje viacej jazykov (nie však
slovenčinu alebo češtinu zatiaľ), podporuje prevod rôznych kódovaní,
disponuje systémom pluginov, tak že množstvo funkcií je možné využiť
optimálne v takejto podobe.

Príp ešte jeden trošku pokročilejší tiež veľmi dobrý a prístupný je:
TED Notepad: http://jsimlo.sk/notepad/

V ubuntu si zatiaľ vystačím s gedit, ten tiež dokáže všetko, čo som
zatiaľ potreboval (v rátane čítania súborov kódovaných vo windows-1250).

PV